ballilokum3 ben atlattım sürekli baygınlık geçiriyordum ve ağır ilaçlar kullanıyordum çok uyurdum . Sinirlenince , korkunca , endişeleninxe , sıcak ortamdan , uzun süreli kapalı alanda durmaktan atak geçirirdim . Bir çok kez iyileştim ilacımı doktor bıraktırdı yine nüksetti . 8 sene tedavinin sonunda ilaçlardan bıktım bi anda kestim biliyorum yanlış yöntem normalde doktor kontrolünde azaltılarak bırakılır . Brn bir anda bıraktım bide kendimi düşünmeye zamab bırakmayacak kadar çok çalıştım kahveyle çayla kendimi oyaladım . 1 ay çok zor geçti ve kurtuldum hastalıkta kafamda bitti . Senede bir kez atağımın tuttuğu oluyor oda çok hafif . Birde atak geçirdiğimde beni en çok rahatlatan şeyi düşünüp nefes alıp veriyor gözlerimi kapatıyordum bir daha ilaç kullanmamaya da kendimi inandırmıştım .