Ranianurmom Ben 39+6 dan suni sanciyla doğum yapdim.Amma hasteneye yatisimda 5parmak aciklik vardi kolay oldu.Ben hurma yedim,tarcin demleyib içdim,merdiven in cık yapdim,Yerleri elimle sildim😂 Bütün evi piril piril yapmisdim.Tabii dikkatli olun ve kendinizi yormadan yapin