Anonim01 Nasıl oldu bilmiyorum hiç kesmedim ayak tırnaklarını. Çünkü hiç uzamıyor. Kessem kesmemden kaynaklı oldu dicem de ne önerirsiniz ne yapmam lazım. Baş parmağı baya kızarmış