Arkadaş tam seviniyorum tamam artık herşey düzene girdi diyorum . 2 haftadır o kadar güzel uyuyor emiyordu ki dünden beri yine başladı gece hiç kalkmayan kızım 5 6 defa uyandı bu saat oldu hala doğru düzgün uyumadı . Yıkadım da havada çok sıcak değil valla gına geldi artık . 3 ay 7 günlük olduk bu arada 🤦🤦