Selinn16 İkisinin de mantığı aynı aslında biri kullan at biri kullan yıka. Tercih size kalmış 🤗
Biliyorsunuz ki mayo bezler çiş tutmuyor sadece kaka kaçmasın diye. Hangisi size rahat geliyorsa kullanım açısından onun tercih edin
Mesela bizim kaka saatleri ve sayısı bellidir. Kakasını yapmadıysa mayo bez takıyorum yaptıysa ve bir daha yapmayacağına eminsem direk mayo giydiriyorum