Nastatr Merhabalar kızım 14 aylık saçları çok az ve uzuması çok yavaş. Önerebileceğiniz şampuan yada serum var mı
Maco_44 Nastatr kel mi doğdu? Benim bebeğimde kel doğdu 11 aylık hala kel🥺 Bende çıkmicak diye üzülüyorum
Asyaveannesi04 Nastatr ecowell saçma sapan pahalansa da bir de yerli malı 70 tlye aldığım ürün 170 tl🤦🏻♀️