benimbebegim Kızlar sezeryan sonrası ağrısı olan var mı? Ekim 2022 de doğum yaptım ara ara hala sırt ve bel ağrım oluşuyor spiral anestezi ile doğum yaptım
Zumra_Fatma benimbebegim evet bende spinal anestezi oldum fitik gibiydi resmen ama cok sukur 6.5 ayda bitti agrim cook sukur cnku bebegimi bile besiginden alamiyordum
Selamcanim benimbebegim bende sezaryen epidural yaptım. Ama ağrım yok şaşırtıcıdır omuriliğim kırık normalde bu arada. Spinal epidural yasaktı doktorum ameliyat olduğum doktordan izin alarak yaptı. Doktor ve ekibi önemli sanırım. Hiç anlamam bu işlerden ama belim çok şükürler ağrımıyor.
ipekk05 Ezgiyln canım benimde sezeryan sonraıs sol bacağımda ağrı oldu doktor kıkırdak zedelenmesi diz üstü oturma vs dedi sizin geçtimi bu sol bacak ağrınız
Semanuryaren Benim belim ve bacaklarım kötürüm olmuşum gibi ağrıyor oturunca kalkamıyorum yürüyünce kramplar saplanıyo