Oglusumunannesii üretici firmaların iş ortağı olan bir tanıdığımız var. Piyasadaki mamaların en iyileri sma ve evolvia demişti, sormadım detayını ama bence anne sütüne en yakın bu ikisi olduğunu kastetmiş olabilir. İlk aylarda aptamil conformil kullandık sonra sma geçtik biz. Ama ben hep farklı mama kullanıyorum önceleri deneme amaçlı kullanıyordum farklı farklı. En iyi kilo yapan mama similac bu arada, onu da deneyebilirsiniz tavsiye ederim 😊