Kucak_esra Bebegim bazadan düştü kolunun üstünde gördüm kolunu hareket ettiriyor ama yerde sürünürken surunemiyor kolunun üstüne gelemiyor kırık olsa hareket ettirirmi kızlar yardım edin
kasimonbes Kucak_esra kirik olsa acidan duramaz bile canim ama baza ise mutlaka hastaneye gotur 50 cm den yuksektir muhtemelen
Kucak_esra kasimonbes 58 cm eşim işte ıstanbul ada yeni taşındık ben kendim gidemicem akşam üzeri götürmez ama çok korkuyorum ya
Kucak_esra Meryemuslim acıdimi ki ondan mı yapıyor şişlik kızarıklık yok ama yerde surunemiyor düşeli 2 saat oluyor nerdeyse
Melekg Oğlum yeni yürümeye başlamışken mama sandalyesine takılıp düştü anında kolu şişti kıpırdatamadı kırılmamış kemikler yumuşak olduğu için ağaç eğrisi deniyormuş öyle olmuştu