Merhaba benim de bebegim bugun tam 1 aylik oldu. 3-4 gun once 1 bucuk gun hic kaka yapmadi. Ben de telaslandim hemsire olmama ragmen 🤷🏼♀️ doktorum sicaklardan oldugunu soyledi. Bol bol emzirin. Ertesi gunu kakasini yapti ama 1 haftaya kadar yapmamasi normal. Bir de formul sut veriyorsaniz su ve toz ayarina dikkat edin. Suyunu az koyarsaniz ondan da olabilir. Ilk once suyu sonra tozu koyun.