Snykz kim tecrübeli ki canım zamanla öğreniliyor herşey:)) hipp'inkilerin üstünde 4. Aydan itibaren yazıyor bazılarında. Onlar 4. Ay itibari ile kullaniyo isteyenler ama ben o kadar erken baslamadim ek gidaya doktorum onerdigi halde 5.5 aylıkken yoğurtla ve sebze püreleri ile başladım. 7 aylıkken kahvaltıya başlayabilirsin dedi doktorum o zaman hipp in tahilli kasik mamasına başladım kahvaltısında o 6. Aydan itibaren. Muhallebilerine de 6 aylıkken başladım. Hipp in 4. Aydan itibaren yazan pirinçli olanı ile yapıyorum hep. Meyvelerle falan tat veriyorum elma, armut , muz vs :)) bence ek gıdaya erken geçeceksen yoğurtla ve sebze püreleri ile başla şimdilik yine de sen bilirsin ama bana doktorum bunlarla başla demişti o yüzden