Kızlar merhaba. Benim kızım iki buçuk yaşında vücudunda ve saçında egzama var. Doktora daha önce gitmiştik vucudundakileri baskilaya biliyoruz ama saça çok faydası olmadı. Daha sonra çocuk doktoru burada olmadığı için aile hekimine gösterdim mustela falan kullaniyodk. O da jhonsons baby yada üni baby gibi şampuanları kullanmamı bazılarında geçirdiğini söyledi geçmezse ona uygun şampuanlar kullanrz dedi. Kullandık onların da bı faydası olmadı simdi de doktorun tayini cikmis. Bende aktara gittim ardıç katranı sabunu önerdi aldım da. Ama küçük olduğu için çocuklar da kullanılır mı pek emin olamadım. Baktığım kadarıyla yetişkinlerde çok etkili çok kişi faydasını görmüş. Kullanmamın zararı olur mu ya da kullanan var mi