Kızlar günaydın🌸
Benim kızım 4.ayına yeni girdi doğduğundan beri hem anne sütü hem aptamil kullanıyoruz şimdiye kadar iştahla içen çocuk şimdi biberon ağzına değince ağlıyor kafasını çeviriyor ne yapmam lazım?
İnanın çok yorucu bu durum aç olduğu halde istemiyor biraz uğraştıktan sonra tutuyor aç olmasa içmez sonuçta bitiriyor yani mamayı.
Ne yapayım bilmiyorum🥴