nazlimom_ Ombreliydi saçım en son gittiğimde bej tonunda istedim ama koyu oldu hiç hoşuma gitmiyor evde kendim cila boyası nası yapabilirim?
lyl0742 nazlimom_ cila yapmıyorum ama mor şampuan aldım 3 kez yıkadım şimdiye kadar 3 dk kadar bekliyorum duşta durulamadan istediğim küllü rengi verememişti kuaför ben yavaş yavaş yakaladım o havayı eskisi kadar çiğ durmuyor sarının rengi
Melis1706 nazlimom_ evde cila yapamazsin onun tonunu tutturamazsin benim annem kuafor.yikadikca renk oturup acilacak haftada bir mor sampuan kullan birde sac kremi sert cubku yapiyor