Canimoglummm tur ile gezerek bence cok cok zor 2 yas. henuz kucuk bu sicakta saatlerce otobuste, gezme vakitlerinde rehber sabit anlatirken oglunuz durmicak veya yemek saati, uyku saati bireysel gezme saati oglunuza uyar mi emin degilim. 2 yas oglum var cok sik seyahat ederiz ama turla asla gidemezdim hem ona hem kendime yazik. Sosyallesme istiyorsaniz bence tura vericeginiz parayla oyun gruplarina yazdirin hem oglunuzun zihinsel hem de sosyal gelisimine cok daha etkili. Yine de tercih sizin tabi ayni yas grubu oglum oldugu icin kendi tecrubelerimden dolayi yapamaz dedim ama her bebek farklidir belki sizin icin tur da iyi olabilir