Kızlar bebeğim haftaya 2 aylık olucak. Bebeğimle dışarı çıkarken çok zor oluyor arabada uyuyor mesela gidiyoruz avmye bebek arabasına koyuyorum öyle geziyoruz 10 dk sonra uyanıyor ve ağlamadan duramıyor pusette hiçbir sıkıntısıda yok. Kucağa gelince güzel tabi ama ağlamadan bebek arabasında dursun istiyorum