Ben de 20 kilo aldım . Doğumda altı kilo gitti. Sonra biraz uğraştım 6 kilo verdim. Kaldı 8 kilo. Takılı kaldım veremiyorum. İki haftadır yürüyüşe başladım yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum inşallah verebilirim. Bol bol emzirdim su da içtim ama uğraşmayınca ben de kilolar gitmiyor