Anam bacım herkesler ikinciyi yapıyo bu ara yapmayın etmeyin benimde aklim kayiyor bak 🤣 şaka maka bu yaz yaparım diyordum ama kendimi hic bi zaman hazir hissedemicem galiba. Oglum 3 buçuk yaşında hatta 2 ay geçti 3bucugu. Aşırı zor bi cocuk diyemem ama şöyle bir problemimiz var oglum atesli havale geciriyor. Daha once 4 kez geçirdi cok sukur sagligi yerinde ama 5-6 yaslarina kadar gecirme riski var. Yani belki sayısız kere tekrar gecirecek belki hic gecirmeyecek bilemiyoruz. Havalesini önlemek icin ilac aldık daha yeni henuz kullanmadigimiz icin işe yarayacak mi yaramayacak mi bilmiyorum. Bu durum beni korkutuyor hamileyken veya kucagimda minik bi bebekle oglum hastanede kalmak durumunda kalirsa tekrar havale gecirirse naparim diye dusunmeden edemiyorum. Bunun dışında bi miktar da borcumuz var kiradayiz yavas yavas ödemeye çalışıyoruz borcumuzu. Oteki yandan sorumluluklarim 2 katina belki 3 4 5 katina cikacak farkindayim 🤣 ama ikinci cocugu er yada gec yapacagim nasipte varsa. Oglumun okul donemine de gelsin istemiyorum dogumun ilk zamanlari. Siz olsaniz benim yerimde ne yapardiniz hadi bi gaz verin bana 🤣