asilbabymom 1 ay önce 3,5 aylıkken bende yaşadım ishal ve yeşil kaka yapıyordu günde 5 defa rahat yapıyor gecede 3,4 defa yapıyordu doktora gittik probiyotik verdi 1 hafta kullandım düzeldi şu an iyiyiz. Bazen ishal olma sebebi bebek sık ve az emdiği zaman da oluyormuş ilk süt yağlı olduğu için sık emdiğinde ilk sütü sık sık aldığında ishal yapabiliyormuş.