cinartos0 kusura bakmayın yeni gördüm mesajınızı. Öncelikle geçmiş olsun. Bademciklerinde iltihap var ise ben olsam kullanırdım antibiyotik ama bu antibiyotik konusunu maalesef önemsemeyen gereksiz kullandıran doktorumuz da çok , iltihap durumu var ise kullanın bence 🙏