bencorapkadiniyim Kızlar ya Allah için şu zıkkım olası sivrisinek isirigina ne iyi gelir?Kızımın bacağı kocaman yuvarlak şekilde şiş ve kirmizi kaşınıyor eli ayağı heryeri ısırıyor tam geçiyor, başka yerini ısırıyor bıktım valla yaa.
tatlibiranneo bencorapkadiniyim kalmosan losyon alın eczaneden doktor yazdı bi günde geçiriyor ve odalarınıza eczaneden prize takılan sinek kovucular var alabilirsiniz eşim almış oğlumun odasına takıyoruz bir tane bile sinek girmiyor normalde burası sinek doluydu
lyl0742 bencorapkadiniyim merhaba oğlumu da her ısırdığında kocaman sert şişlikler oluştu 1 lira büyüklüğünde resmen biyere çarpmış şişmiş gibi sert ve kaşınıyor du doktorumuza resim attım krem verdi Stilex jel günde 2 kez sürün dedi şükür 1 günde indirdi şişliklikleri hep onu kullanıyoruz artık 75 lira fiyatı
barbarosunannesi bencorapkadiniyim doktor bize stilex önermişti ama ilk ısırdığı anda sürünce daha etkili oluyor
yigit57 bencorapkadiniyim fenistil sürün geçer. Ya da bu Eylül Öztürk’te bi stil var o da iyi geliyor
Hanzadeeee Sprey aldım doğal bitkisel. Beşiğine cibinlik. Kızaran verlerine de buz sürüyorum kaşıntısini alıyor. Lavanta yağı da sinekleri uzaklaştırıyormuş. Uçucu yağların olduğu sprey aldım
bencorapkadiniyim Hanzadeeee ya canım fotoğraf atarmisinz bende alayım bıktım bu yaz bitene kadar yoksa issiracak bebeğimi. Ekleme yapmak istiyorum sprey kullandıktan sonra artik isirmiyor,karnı?cibinlik alamam çünkü bazada yatıyor ve gece gündüz issiriyor.
Hanzadeeee bencorapkadiniyim dr wagner marka aldim eczanede o vardı etkili bence Kullanmadığın bir tül de olur hava alacak şekilde bir örtü sinekten anca o koruyor
Smgyll Büyük olsa kolonyayla silmek kasıntıyı alıyor dicem ama küçük bilemedim benim de kızımı çok ısırıyorlar lavanta yağı okey sinekleri uzaklaştırıyor ama dikkat edin erken ergenliğe sebep oluyormuş özellikle kız çocuklarında
bencorapkadiniyim Smgyll ya napabilirim ki kolanya kıyamıyorum sürmeye başka çözüm bulamıyor um bıktım bu sinekler,den ya
bencorapkadiniyim tatlibiranneo peki yazıyor,larmi şuan üstümde para olmadığı için daha sonra versem olur mu ki.
tatlibiranneo bencorapkadiniyim hangisini soruyorsun iki söyledigim gibi çok işe yarıyor ama şu prize takılan şeyler gerçekten çok güzel bir şeymiş diğer odalarda sinek dolu oğlumun odasında bir tane bile yok artık ben ikisinin fiyatını da bilmiyorum maalesef ikisinide yaz girmeden önce almıştım fiyatlarını unuttum
bencorapkadiniyim tatlibiranneo prize takilan fotoğraf atarmisnz ben almak istiyorum hangisi iyi bilgim yok