Kızlar 4 aydır 10 güne bir sürekli ateş üşüme eklem ağrısı oluyorum yaşam kalitem düştü 7-8 kutu antibiyotik içtim ama yine oluyorum bugün genel cerrahiye gittim yine çok kötü oldum göğüs kenarımdada yara var dişleriyle yapıyor dedi memeden kes dedi sağım yap 10 güne geçer dedi sütün çekilir dedi var mı tecrübeli olan bu konuda bugün emzirmicem bakalım bebeğim 1 yaşına gircek 10 gün sonra