Merhaba anneler, 19 aylık bebeğim var, 20aylik olmak üzere. Her yarım saatte bir hatta daha sık süt diye yanıma geliyor. Yemek doğru düzgün yemiyo, günde bir öğün o da sadece sevdiği bir kaç şey. Sbaah yumurta yemiyor peynir yemiyor, çok nadir pankek börek. Süt istiyo geliyo kucağıma emmiyo çoğunlukla ağzında tutuyor. Napicam bilmiyorum, hep anne anne, anne süt,..