Kızlar selam saçlarımı kestirdim aynaya bakınca ağlıyorum şuan da çok pişmanım kestirdiği için uzatmaya çalışıyorum Hindistan cevizi yağı Hint yağı biberiye suyu kullanıyorum internette gördüm böyle ayda 7 cm uzatan şampuanlar falan var doğru mu acaba kullanan var mı yada hızlı saç uzatan formülleriniz maskeleriniz var mı