Eyyemus123 Kızlar merhaba. 2 yaşındaki oğlumun kabızlığı için doktor X-M diet 1.5 mg verdi. Doktor 1 olcek yazmış ama içinde 2-6 yas için 2.5 ml yazıyor. Fazla doz vermek istemiyorum. Daha önce kullanan var mıydı ne kadar verdiniz ? ☺️
Ballloglum Eyyemus123 merhaba kabızlığı geçti mi benim oğlum da şu an 3 yaşında aynı şurubu yazdı ama üç gün oldu daha yapmadı. Siz de işe yaradı mı şurup
iki_prensesannesi Eyyemus123 böyle ilaçları sakın fâzla vermeyin doktor kilosuna göre soyluyor ve dediğiniz ilacı bizde kullandık su kaybina sebeb oluyor bol bol da şu icirin