Beni küçüklüğümden beri kediler tırmaladı hatta ısırdı . Ama hic sorun olmadı . Çöplere çok girdikleri için bakteri taşıyor olabılırler ama kediden hasta olanı hic duymadım . Evde de kedi beslıyorum 7 aylık kızımla. . İçinizin rahat olmasını ıstıyorsanız götürün doktora