Kızlar 3 gün önce doğurdum ayaklarının ikisi de yana bastırılmış gibi duruyodu. Doğurduğum yerde bi doktora sordum ayağını kaburganıza doğru zorlamıştır kalça röntgeni çekilirken bunu da belirtin ya masajla ya ortopedi tarafından tedavi edilmesi lazım dedi. Çok korkuyorum var mı bu durumla bebeği dünyaya gelen 🙁