Bebeğim 11 aylık olacak diş döneminde emziğe çok daha düşkün oldu gündüz oynarken bile bi süre sonra emzik arıyor saklıyorum ama istiyor görürse zaten direk ağzına alıyor bu durumun daha da ilerlemesinden korkuyorum sizce emzik ne zaman bıraktırılmalı