Bebeğim sürekli kaşınıyordu ve sonradan kırmızı döküntüler oluşmaya başladı ve doktora götürdüm. Doktor egzamasi olduğunu ve cildinin atopik olduğunu söyledi. Bepanthol sensiderm ve bir de nemlendici yazdı. Kızımın sampuanini ve deterjanı da değiştirmek istiyorum. Siz ne kullaniyosunuz en doğal hangisi ne tavsiye edersiniz ?