Kızlar oğlum 4 ay 20 günlük ama 1 aydır diş ile mücadele ediyoruz. Herkes çok erken diyor hatta bazı bilmişler diş değildir o diyor. Ama doktor bile dedi 1 aya kalmaz patlar diye. Her bebeğin gelişimi farklı oluyor sonuçta. Neyse şimdi bana akıl verin ne uyku uyuyor ne mama yiyor. Sürekli diş sancısına ağlayarak uyanıyor. Eli hep ağzında. Sophie diş kaşıyıcı aldım en iyisi o dediler diye. Ama yok ne yaptıysam patlamadı diş. Nurse harvey jel kullanıyorum hiç bir işe yaramadı. Buzluğa biberonu ters çevirip attım içinde su var. Arada onu veriyorum. Ama hiç birşey ağrısını almıyor rahatlatmıyor. Nasıl kolay patlar bu dişi :(