Bebeğim 42 günlük 15 günlükken gaz şikayet imiz başladı doktor kolik teşhisi koydu.Biogai probiyotik ve metsil gaz damlası verdi.Biogai sabahları 5 damla metsil de 6 saatte bir 6 damla şeklinde kullanıyoruz.Dün başka bir doktora gittiğimizde doktor çok gazı olduğunu ve nurse harveys gaz damlasınıda kullanmamız gerektiğini söyledi ayrıcada metsili 8 damlaya çıkarın dedi yani şuan biogai probiyotik, metsil gaz damlası ile nurse harveys gaz damlası kullanıyoruz. Nurse harveys günde 3kez 10 damla şeklinde.Sizce yenidoğan için bu 3 damla çokmu fazla