Goksu_argum Pazartesi akşam doğumun gerçekleşti ve dün ayaklarım haddiindennfazla şişti ödem topladı neden acaba bilen varmı hamilelikte de zaten ödemli bı bacağım vardı
17072023baloglum Goksu_argum dogum sonrasi odem oluyor canim benimde 5 6 gun sisti ayaklarim. Bildigin. Gömbe gibiydi. Bugun 10 gunluk olduk 3 4 gundue sislik yok. Vucut kan kaybetti zorlandi ve vucut toparlanmasi gerekiyor buda odem yapiyor
incihanim_ Goksu_argum doğum yapalı 9 ay oldu hamileliğim de ödemim çok fazlaydı ve hala ellerim ayaklarım şişiyor bazen yüzük bile takamıyorum o kadar çok su tüketmeme rağmen hemde 😔
aileceksaskiniz Goksu_argum ben de pzt doğurdum canım gebelikte bu kadar ödemim yoktu. Litrelerce yediğimiz serumdan diye düşünüyorum
momy_alya Benimde ayaklarım bir günde davul gibi şişti ilk kez yaşayınca çok üzüldüm şaşırdım. Kan sulandırıcı verdi iki gün göbeğime iğnesini vurdum geçti