NerimanUras Merhaba arkadaşlar oğlum bu ayın sonunda 4 aylık olacak. 2 haftadır oturmak istiyor ve bunun için ağlıyor. Sizce oturabilir mi ? Bir yerine zarar vermekten korkuyorum. 1 ağustosta randevumuz var doktoruna da soracağım
SevgiOzd NerimanUras benimde 4 aylıkken kucağımda oturma pozisyonunda durmak istiyordu sürekli zaten bi süre sonra engelleyemiyorsun oturmak istiyor kucağımda şuan 4ay 20 günlük 2 gün önce doktora sordum oturt artık dedi
Nurbost NerimanUras 4buçuk aylıkken hala oturtmuyordum. Doktor bana geç kalmışsın 3.5tan sonra başlatman lazımdı dedi
Ucansupurge NerimanUras 4 aydan itibaren kademeli olarak oturma egzersizlerine başlayabilirsiniz. Tabi bu direk oturtun demek değil kucağınızda oturuyor gibi tutmak, destekli hafif yatar gibi oturtmak vb
REZZ 3.5 aylıktan itibaren aşamalı şekilde otirabilecegini söylüyordu Osman gonulal diye bir çocuk Dr u
NerimanUras SevgiOzd evet durmuyor illa kalkacak ve oturur pozisyonda duracak kafası bi yere değmeyecek dik duracak.
Kumru_asel Nurbost ben 2. Aydan sonra yavaş yavaş oturtmaya başladım şu an 5. Ay 10 günlüğüz destek vererek oturtuyorum tam durmasanda güzel de duruyor
babyaksu Doktorum 5.ayı beklememi söylemişti cünkü omurilik eğriliğine yol açabilir bunun düzelmesi de çok zor demişti o yüzden cok çok az oturtuyordum 4.ayda.
ikibaloglanannesi Oğlum 3.5 aylık iken hep oturmaya hevesli idi. Tam 4.ayina girince destekli oturtmaya başladım. Su an 5.5 aylık desteksiz oturuyor. Destekli şekilde 10 dk oturtabilirsiniz günde 1 kere.
Busel NerimanUras benim oğlumda böyle ya bende oturmak istiyorum yüzü dönük tutunca kucakta oturmak istiyor direk kafayı dik tutuyor yaslamak istemiyor bakinmak istiyor 2.ay 23 günlük
DrkAyz NerimanUras 3 ay 26 günlüğünüz yaklaşık bir haftadır kucağımda oturur pozisyonda tutuyorum 5 dakika oturtup geri yatırıyorum