Alprslanatess Kızlar hamılelıgımde çıktı çok ağrım oluyor ameliyat sonrası çok acı oluyor mu ameliyat olursam?? Kaç günde ayağa kalkıyorsunuz?
[silindi] Alprslanatess Bir günde kalkıyorsunuz, daha yeni annem oldu. Sadece bir gün hastanede yattı ertesi gün yürüyerek eve geldi. İster istemez ağrılar oluyor tabi ama öyle ah vah diyecek büyüklükte ağrıları olmadı annemin. Geçmiş olsun 💐
Daffodilwhite Alprslanatess merhaba kapalı ameliyat ile laporoskopik olacaksanız 1 gün hastanede kalıyorsunuz sonra taburcu oluyorsunuz agır kaldırmamaya dikkat ediyorsunuz ilk günler ameliyat sonucta çok agrı olmuyor ama bir halsizlik oluyor yaklaşık 1 hafta içindede kendinizi toparlıyorsunuz.
Mkddsdrmsgl Daffodilwhite merhaba benim annemin de 14 mm çapında taşı varmış ama doktor endoskopi görmek istedi , annemiz ameliyatı nerede oldu acaba ?
Goktugbey Mkddsdrmsgl başlığı açan kişi değilim ama neden istediler sizden kanala düşüp düşmediğini ercp yönetim ile görmek isterler . O yüzden olabilir mi
Mkddsdrmsgl Goktugbey mide rahatsızlığı ile safra ağrısı karıştırılan bı ağrı önce bı midesine bakalim bir şey var mı yok mu anlayalim dedi doktor. Bugünde endoskopi yapıldı gastrit ve mide fıtığı çıktı