İki gündür perişan olduk. Oğlum 9.5 aylık kusması bir türlü durmadı . İki günden beri toplam 20 yi gecmistir kusması. İki defa acile götürdüm kan aldılar kanı temiz çıktı . İki serum takıldı eve getirince yine aynı . Dün de özele götürdüm ultrason çekildi idrar tahlili alındı yine temiz çıktı . Kimse neden böyle olduğunu söylemiyor. Zaten zayıf bir bebek . Ek gıda yemiyo sadece anne sütü . Çok zor bir bebekti başından beri . Aşırı yıprandım . Her günüm ağlamakla geçiyor. Napcam bilmiyorum. Biraz önce yine kustu . Şurup desen zaten içmiyor. Cinnet geçircem . Yardım edin