Bebegım 3 ay 27 günlük tam bitti azaldı derken tekrardan 2 gündür aşırı gaz sancısı var uykusu var gozlerı kapatıyo sancı gırıyor uyanıyo :( ve kabızlık problemımız var zeytınyagı verıyodum mamasına katıyodum baslarda ıse yarıyodu artık oda ıse yaramıyo son care fıtıl attım dun yaptı ama hala baska yok devamı gelmedı mama olarak aptamıl 1 kullanıyoduk doktorumuz degıstırdı kabızlık gaz yaptı dıye sma comfort kullunıyorum suan ılk kutu ıyı gelmıstı kakasınıda yapıyodu boyle gaz sancıları hıc yoktu 3. Kutudayız suan yenı basladı ilac olarak maflor ve sab kullanıyorum gaz damlası nursenin surubunu aldım bıde onuda verıyordum ama baktım bır ıse yaramıyo vermeyı bıraktım ne yapmam lazım cok huzursuz bebegım cok acı cekıyo ıcım parçalanıyor :( yada bunun ıcın goturebılecegım doktor var mı