Asl8 kızarıklık varmı kulağında benim kızımda saçlıydı 2 aylıkken kulak arkası pişik oldu krem kullandık geçti ..
Birde aşırı saçını dökülüyodu kendide çekiyodu 3 aylık şuan 2 numaraya vurdumm sıcaklarda yanıyodu yavrum şuan bile kafa dipleri ter oluyo saçla hiç düşünemiyorum ..