tomvejerry Kızlar 2 ay 27 günlük bebeğim,önceden sabaha doğru uyanır ikinmaya başlardı son birkaç gündür ıkınırkende ağlamaklı oluyor çok üzülüyorum niye böyle olur kabız değil ama her sabaha karşı böyle oluyor
yagmuryss 2 aylıkken bizde aynı durumu yasadık gündüzleri gazla ilgili bir problemimiz yoktu ama sadece sabaha karsı sabaha karşı ıkınmaktan uyanırdı
tomvejerry yagmuryss gündüz de çok gazlı bir bebek ama ıkınma olayı hep gece 3 te başlayıp sabah 6 ya kadar devam ediyor zaten uyumuyoruz sonrada🤦