Ya Avent kullanıyorum ama meme reddi yaşadık biz emmiyor bazen emiyor bende tamamen emzirmeyi kestim sürekli emzirmiyordum zatn sağıp veriyordum sütüm azdı diye belki benden kaynaklı meme reddi oldu biberondan kaynaklı değildir diye düşünüyorum ama biberondan daha iyi çekiyor diye illaki ki her biberonda meme reddi yarı yarıya yaşanır emzirken bezen zorlanırsınız diye düşünüyorum