Bebeğimin birden bire ateşi çıktı 39 doktora götürdüm bağırsak enfeksiyonu dedi ama ishali kusması yok şükür anlayamadım karnına dokunduğumuz an kıyamet koparıyor ayaklarını topluyor kendini kasıyor bağırıyor ağlıyor lavman verdi doktor bi işe yaramadı çıldırcam ne yapsam soğuk soğuk terliyor bu işten anlamadım bişey