Merhabalar öncelikle yaklaşık 3 gündür kanımdaki srp sanırım o değer sürekli artıyor en son 135di bunun sebebini öğrenmek için doktorum temografiye soktu ve sebebinin sağ aycigerimde bulunan kocaman intahap oldugunu söyledi. Sabah akşam 3 gün kullanacagım bir antibiyotik iğne verdi düzenli vurdurmama ve diğer ilaçlarımı almama ramen asla ayaga kalkamıyorum. Salondan mutfaga gidene kadar yoruluyorum oturuyorum yere bir 2 dakika. Başına böyle bişey gelen oldumu bir tavsiyeniz varmı?