Dolmalık biber içini çıkarıp çiğden koyuyorum. Patlıcanı tüm tüm kozleyip kabuğunu soyup soğuyunca posetleyip koyuyorum, kapya biberi de ayni şekilde. Bezelye barbunya bunları çiğden koyuyorum. Yağda kızartma yapmadığım için ben kozlenmis patlıcan biberi sabahtan çıkarırım, buzu çözülür. Sonra küp küp doğrayıp az bi yağda hafif kizartirim hem közlenmis olunca daha güzel oluyor, icine 2 3 tane de patates kizartirim airfreyda yogurtlarim çok güzel olur. Kozlenmis patlıcanı karniyarikta da kullanıyorum kışın güzel oluyor