Melis1706 him anladım canım bende şu an çalışıyor görünüyorum durum malum eşiminde sigortası yok ailem sağolsun benim sigortamı yaptılar ondan sordum ama 3 binde çok az benimde iki çocuğum var haftalık alıyor eşim 8 bin biz evimize ekstra bişeyimiz bozulsa çok zor alırız yani tost makinam bozuldu bi yıldır daha alamadım büyük eşyaları bilemiyorum bile anca kendimize elbise ayakkabı falan alırsak taksitle alıyoruz 2 binlik 3 binlik ihtiyaçlarımızı taksitle alıyoruz onu da ödeyene kadar çok zor yani anca evin yiyecek ihtiyacçları