Tortatepe Kızlar 25 temmuzda doğum yaptım. Bebiş ilk kakasını ve çişini hastane de yaptı. Ve 1 kere sadece. Çok fazla emzirmeye çalışıyorum. Eve de geçtik. Ama koca 1 gün boyunca ne çiş ne de kaka yapmadı. Normal mi bu durum? Başına gelen var mı ?
papatya_1125 Tortatepe ilk gün o kadar az yapmıştı ki beze bile geçmemişti çok endişe etmiştim sonra düzeld.yarim saatte bir pırt yapiyodu.lutfwn 2 saatte bir degil sık sık emzirin .
livanurvealpinannesi61 Tortatepe sütünüzü sağıp bakın ne kadar çıkıyor kaka yapmaması normaldir ama çiş yapmıyorsa yeterli sıvı almıyor olabilir.
Asmininannesi43 Tortatepe ilk 3 gün mama ile destekleseydiniz sarılık olmaması için zaten emin olum sütünüz emdikçe artıyor. Benim bebeğim sarılık oldu çok zor günler geçirdim keşke biri bana bu aklı verseydi
Woman35 Yarım saatte bir 1-1.5 saatte bir memeyi ‘C’ şeklinde tutarak her iki memeyi de 15-20 dakika emzirin eğer çiş ya da kaka yapmazsa sütünüz yetmiyor olabilir hemen doktora gidin
bakkalemzigi Yenidoğduğu zaman nerdeyse 1 saatte değiştiriyorduk çok yapıyordu normal mi bilmiyorum canım bir doktora götürün yarın bence
Ardarya001 Elinizde kaşık biberon var ise veya normal kaşıkla sağıp minik minik 30 cc verin yarın da muaneye gidersiniz benim oğlum da çok sık çiş yapıyordu ilk günler.
Abc-happy_mom Benim de oğlum 24 temmuzda doğdu, ilk kakasını yapmıştı çiş yoksa besin yetersizliği var demek demişti doktor. Ben bişey sormak istiyorum aslında çişinde kırmızı lekeler olmasına normal demişti ama bu kırmızı- kahveringi bazen turuncu kan lekeleri ne zaman biter?
Tortatepe Asmininannesi43 aslında kaka yapmaya başladı buraya yazdıktan sonra bu üçüncü oldu. Ama çiş yok henüz. Hastanede 24 saat sonra alınan kanda sarılık çıkmamıştı. Bol bol emziriyorum bebişte istiyor zaten.
Asmininannesi43 Tortatepe bebeğin çiş yapması beslendiğini gösterir acı birşekilde tecrübe ettim mutlaka iki gögsünü 20 şer dk emdirdikten sonra sırınga ile mamayı destekle
ikiprensannesi53_ Tortatepe beslenmesi yetersiz kalıyor olabilir az bisey mama destekle eğer yine yapmazsa doktora götür
aileceksaskiniz Tortatepe benimki ilk 2 gün kakasını yapmadı. Çişini de az miktarda yapmıştı ama kaka için doktor 72 saat zamanınız var dedi çişle alakalı sormadım sonradan düzeldi zaten
Mnli Tortatepe aynı gün doğum yapmışız bana çocuk doktoru 1. Gün 1 2. Gün 2 3. Gün 3 sonrasında her gün 4 çişli bez bekliyoruz dedi olmazsa gelin ya da arayın dedi kaka önemli değil çiş önemli dedi
Deletedmom_875 Sütün daha yeni yeni geldiği için yetmiyor olabilir canim, iki memeyi de 20ser dakika emzirdikten sonra bir ölçek mama dene bakalım içecek mi, içtikten sonra kusacak mi. Çiş yapacak mı deneye deneye insan öğreniyor bazı şeyleri
Kose21 Tortatepe sizin ki de böyledir diye demiyorum, komşumun böyle oldu Dr tahlil istemiş triodilerine bakmış, triodileribnde sıkıntı olduğu için yapmıyormuş topuk kanında da çıktı triodilerinde sıkıntı olduğu 2yildir ilaç kullanıyorlar kontrol altındalar Dr gidip geliyorlar 3yasa kadar devam edecekmiş.
asrinhatasi Tortatepe 1gün boyunca idrarlı bez almamanız normal değil. Ki yenidoğan dönemde 4-5gün sürekli siyah kakalı bez alıyorduk. Kesin doktora götürün ki doğum sonrası muayenesi olacaktır bu ara