Kızım yaklaşık 2 aylık.
Geçenlerde 8 gün kaka yapamadı çok ağladı hastaneye gittik 8. Gün.
Bı şurup verdi doktor onu içince yaptı yarım saat içinde.
Baya ıkındı kıpkırmızı oldu yaparken pat diye bı ses geldi.
Bugün yaptı kakasını yine aynı pat sesi geldi ilk yaparken normal mi ya😓