Sicaklardan bile olabilir canim pes etme sen. Bebeklerin de istahsiz donemlri olabilir. 3 aylik bebegim 120 CC sagdigim sütü icerdi simdi 80 falan iciyor gündüzleri ama kilosu gelisimi normal o yuzden Stress yapiyorum. Ki Benim oldugun ülke 14 derece sicak bile degil 🤷 oluyor yani merak etme duzelir, corba icmiyor diye corba yaomamazlik yapma Yap yedirmeye calis, Mama icmiyor diye vermemezlik yapmaa ver bütün degilse 1 gün alacak.
Sivi almiyor diye de korkma kabiz olmamasi icin lif iceren yiyecekler vermeye calis. Su icin de Kapuze yedirebilirsin %80 su diyebiliyorum 🥲🤍