Cnprtk Bugn altını açtm yeşil kaka yapmış 6 günlük bebeğim. Poposunda koyu renk var kakanın rengi midir. Morluk olamaz değil mi
Hohomoromu Cnprtk morlukta olabilir ablamın bebegnde var popsnda morluk olabılıyormus doktor oyle soylemıs 2 yasnda suan hala var
hunilimomm Cnprtk beim kızımın doğduğundan beri var doğum lekesi dedi doktor büyüyünce geçer dedi şuan 5 aylık geçti sayılır
Yalin Cnprtk moğol ya da mongol(hastalık ifadesi değil, buna da böyle deniyor) doğum lekesi deniyor. Zamanla geçicek. Bizim de vardı, şimdi 8 aylığız %90 geçti.
seldaselda28 Cnprtk kaka oldugunu silince anlamiyor musunuz? ÇıkmIyorsa dogum.lekesidir benim oglumda da var.Yegenimde de var.