Symgzrtsr Arkadaşlar wewell makinemle yaklaşık bir yıldır sıkıntısız bir şekilde yoğurt yapıyordum ikidir sütü olduğu gibi çıkarıyor bu gibi problemle karşılaşanınız var mı acaba