SmAtaberk22 aşının elbette ki yan etkisi olacak. İsali olabiliyor bizde olmadı ama yenidoğan hemşiresiyim bütün aşıların yapılması taraftarıyım rotadan hastaneye yatan bebekleri menenjitten engelli kalan ölen bebekleri gördükçe de kendim de yaptırıyorum. Hatta hpv aşısı da yaptıracağım yaşı geldiğinde.