Kızlar oğlum 4.20 günlük diş dönemindeyiz aynı zamanda kolik bir bebekti ve bende sallayarak uyutmaya alıştırdım şimdi havalar sıcak yapıl yapıl ve uyuması çok uzun sürüyor uyanıyor 1 saat geçmeden bidaha uyumak istiyor gerçekten çok zorlanıyorum herşeyden önce onu öyle uyutmak istemiyorum hem terliyor hem sallanıyor ben ne yapabilirim lütfen yardım edin birde çok acı ağlıyor bazen bırakıyorum dursun diye ama o kadar ağlıyor nefesi gidicek gibi oluyor ki mecbur bir daha alıyorum dayanamıyorum ağlattın birşey olmaz diyen de var ağlarken katılır görürsün diyen de var bununla ilgilide birşeyler söylerseniz çok mutlu olurum